do góry

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Marklowicka 15

Strona główna/KOMUNIKACJA/Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta  znajduje się w Wodzisławiu Śl. na ulicy Marklowickiej 15. Wszystkie stanowiska obsługi czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00
W Biurze Obsługi Klienta przyjmujemy bez dodatkowych opłat (prowizji) wszelkie należności za świadczone przez PWiK usługi, udzielamy także szczegółowych informacji na temat wszelkich spraw związanych z dostawą wody i odprowadzaniem ścieków. Więcej szczegółów na ten temat znajdą Państwo w działach :

  1. Jak załawić sprawę
  2. Najczęściej zadawane pytania

W Biurze Obsługi Klienta funkcjonują następujące stanowiska:

Kancelaria

  • przyjmowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej do Spółki
  • tel 032 455 26 34 wew 327 

Obsługa klienta w zakresie:

  • zawierania i rozwiązywania umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
  • podawania odczytu wodomierza
  • wystawiania faktur za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki
  • informacji o rozliczeniach

tel. 032 455 26 34 wew 362 lub 363

Kasa

  • w kasie przesiębiorstwa można uregulować należności za świadczone usługi bez dodatkowych opłat.
  • tel 032 455 26 34 wew 367

 Obsługa klienta w zakresie:

  • wydawania warunków technicznych podłączenia
  • dokonywania uzgodnień dokumentacji projektowej na wykonanie przyłączy
  • wykonywania uzgodnień branżowych

tel 032 455 26 34 wew 364, 366

Obsługa klienta w zakresie:

  • wykonania przyłącza wodociągowego
  • przedłużenia lub przebudowy przyłącza wodociągowego

tel 032 455 26 34 wew 356