do góry
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O.
https://www.pwik-wodzislaw.pl/main/aktualnosci/BOK/idn:11
Drukuj grafikę : tak / nie

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

2020-10-19

BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW

czynne w godzinach

od 700 do 1330

 

Informujemy, że Biuro Obsługi Klienta, Punkt Kasowy oraz Dział Techniczny będą czynne w dni robocze, w godzinach od 700 do 1330

 

Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz naszych pracowników,

na holu obsługi, jednorazowo mogą przebywać tylko dwie osoby. Prosimy Państwa,

o zachowanie wszelkich obostrzeń wynikających z zaleceń sanitarnych.

 

Jednocześnie informujemy, że od dnia 20.10.2020 r., do odwołania, pracownicy PWiK  Sp. z o.o. nie będą dokonywali odczytów wodomierzy w Państwa domach. W związku z powyższym zwracamy się  z uprzejmą prośbą, o samodzielne dokonanie odczytu wodomierza i podanie go bezpośrednio inkasentowi, z zachowaniem dystansu społecznego lub za pośrednictwem niżej wskazanych kontaktów:

  • telefonicznie: 32 455 26 34 wew. 339, 341 362, 363, 327 (poniedziałek-piątek 7:00 - 17:00)  
    lub całodobowo- 32 455 18 40;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail : poczta@pwik-wodzislaw.pl ;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO).

W przypadku niepodania odczytu, faktura zostanie wystawiona na podstawie średniego zużycia wody,

obliczonego z ostatnich 3 miesięcy.

Prosimy w miarę możliwości o przesyłanie korespondencji drogą pocztową lub za pośrednictwem poczty

elektronicznej. Istnieje też możliwość przekazania korespondencji poprzez skrzynkę podawczą,

zainstalowaną przy głównym wejściu do Biura Obsługi Klienta. Zachęcamy również  do korzystania

z  Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO), a także do regulowania należności za nasze usługi elektronicznym przelewem bankowym.


Za wszelkie utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Pragniemy zapewnić, że zaistniała sytuacja nie wpłynie na ciągłość dostaw wody i odbioru ścieków.