• BiP
  • język migowy
  • ISO

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Marklowicka 15

Strona główna/Aktualnosci/GODZINY PRACY i OBOSTRZENIA COVID-19

GODZINY PRACY i OBOSTRZENIA COVID-19

2021-12-27

GODZINY PRACY i OBOSTRZENIA COVID-19

INFORMUJEMY, ŻE OD 01.01.2022r. NASTĄPIŁA ZMIANA GODZIN PRACY PRZEDSIĘBIORSTWA. Wszystkie działy PWiK dostępne są do Państwa dyspozycji, w poszczególnych dniach, w niżej wymienionych godzinach:

- poniedziałek  od 700 do 1500

- wtorek             od 700 do 1500

- środa               od 700 do 1500

- czwartek          od  700 do 1700

- piątek               od 700 do 1300

Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz naszych pracowników,  w BOK, jednorazowo może przebywać jeden klient na jedno czynne stanowisko obsługi, wpuszczany indywidualnie przez obsługę BOK.

Prosimy Państwa, o zachowanie wszelkich obostrzeń wynikających z zaleceń sanitarnych, w szczególności prosimy o zakrywanie nosa i ust za pomocą maseczki.

Dodatkowo informujemy, że do odwołania, pracownicy PWiK  Sp. z o.o. nie będą dokonywali odczytów wodomierzy w Państwa domach. W związku z powyższym zwracamy się  z uprzejmą prośbą, o samodzielne dokonanie odczytu wodomierza i podanie go bezpośrednio inkasentowi, z zachowaniem dystansu społecznego lub za pośrednictwem niżej wskazanych kontaktów:

  • telefonicznie (w godzinach pracy przedsiębiorstwa): 32 455 26 34;   
    lub całodobowo- 32 455 18 40;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail : poczta@pwik-wodzislaw.pl ;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO).

W przypadku niepodania odczytu, faktura zostanie wystawiona na podstawie średniego zużycia wody, obliczonego z ostatnich 3 miesięcy.

Prosimy w miarę możliwości o przesyłanie korespondencji drogą pocztową lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Istnieje też możliwość przekazania korespondencji poprzez skrzynkę podawczą, zainstalowaną przy głównym wejściu do Biura Obsługi Klienta. Zachęcamy również  do korzystania z  Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO), a także do regulowania należności za nasze usługi elektronicznym przelewem bankowym.