Polecenie zapłaty
SZANOWNY KLIENCIE
Z myślą o Twojej wygodzie wprowadziliśmy najdogodniejszą, bezgotówkową formę opłacania należności za wodę i/lub ścieki - „POLECENIE ZAPŁATY”.
Dzięki tej formie płatności możesz mieć pewność, że w wyznaczonym terminie, należność zostanie pobrana bezpośrednio z Twojego konta i przekazana na rachunek PWiK Sp. z o.o.
Usługa umożliwia realizację płatności bez żadnych dodatkowych czynności ze strony klienta. Twoja rola ogranicza się wyłącznie do wyrażenia jednorazowej zgody na obciążanie swojego rachunku bankowego.
Jak zlecić usługę polecenia zapłaty?
Chcąc płacić należności za wodę lub/i ścieki za pośrednictwem „polecenia zapłaty”, należy wypełnić druk „Zgody na obciążanie rachunku”. Wcześniej należy sprawdzić czy bank, w którym masz konto świadczy tego typu usługę
Ważne jest aby:
- wypełnić druk „Zgody na obciążanie rachunku” w dwóch egzemplarzach i dostarczyć do PWiK
- złożyć podpis identyczny z kartą wzorów podpisów złożoną w Twoim
banku.
Druki „Zgody na obciążanie rachunku” możesz pobrać na stronie internetowej www. pwik-wodzislaw.pl lub odebrać w Biurze Obsługi Klienta PWiK Sp. z o.o..
Usługa jest aktywowana w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia potwierdzonych przez bank druków do PWiK sp z o.o.
Jak działa polecenie zapłaty?
Po uruchomieniu usługi na fakturze za wodę lub/i ścieki znajdziesz informację „Wymieniona wyżej kwota zostanie potrącona z Państwa rachunku bankowego w dniu wyznaczonym na fakturze jako termin płatności”. Stąd ważne jest, aby dzień przed tym terminem zabezpieczyć odpowiednią kwotę na rachunku bankowym. W przypadku ewentualnego braku środków na rachunku, usługa nie zostanie zrealizowana. Ponownej próby realizacji polecenia zapłaty bank dokonuje dwukrotnie w odstępach 5 dni roboczych. W przypadku dalszego braku środków pieniężnych na Państwa rachunku po upływie 10 dni, płatności należy dokonać w kasie spółki lub przelewem bankowym na rachunek wskazany na fakturze.
Odstąpienie od usługi
W dowolnym momencie możesz zrezygnować z usługi wypełniając druki „Odwołania zgody na obciążanie rachunku”, a następnie przekazując po jednym egzemplarzu do PWiK sp z o.o. i Twojego banku.
KASA (ul. Marklowicka 15, 44-300 Wodzisław Śl., parter - Biuro Obsługi Klienta) czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00
format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | Drukuj |
---|---|---|---|---|---|
Zgoda obciążenie rachunku | 2018-05-23 | 105.62KB | pobierz plik: Zgoda obciążenie rachunku | drukuj plik: Zgoda obciążenie rachunku | |
Formularz odwołania zgody na obciążenie rachunku | 2018-05-23 | 380.83KB | pobierz plik: Formularz odwołania zgody na obciążenie rachunku | drukuj plik: Formularz odwołania zgody na obciążenie rachunku |