Złożenie reklamacji
SPOSÓB ZGŁASZANIA REKLAMACJI
Odbiorcy usług oraz podmioty ubiegające się o przyłączenie do sieci mają prawo wnoszenia do przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego reklamacji dotyczących świadczonych przez nie usług, w tym w szczególności ilości i jakości świadczonych usług, wysokości opłat za takie usługi, funkcjonowania przyrządów pomiarowych niezależnie od ich własności.
Reklamacja może być zgłaszana w dowolnej formie (osobiście, telefonicznie, e-mail, pisemnie itp.)
Reklamacja pisemna powinna zawierać:
- imię i nazwisko albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację
- przedmiot reklamacji
- uzasadnienie
- informacje co do możliwości kontaktu z podmiotem zgłaszającym reklamację
Przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne zobowiązane jest do powiadomienia w formie pisemnej zainteresowanego o sposobie załatwiania reklamacji i sposobie rozstrzygania spraw spornych w terminie 30 dni od daty jej wpływu, chyba że podmiot zgłaszający reklamację wskaże inny sposób kontaktu.
Przedsiębiorstwo wstrzymuje rozpatrzenie reklamacji w przypadku zaniechania udostępniania nieruchomości przez odbiorcę.